Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

O Christos Fourkis, ένας από τους καλύτερους Έλληνες DJ/παραγωγούς ηλεκτρονικής μουσικής!


Εάν ψάχνεται κανείς με την House και την ηλεκτρονική μουσική γενικότερα, είναι αδύνατον να μην έχει πέσει έστω και σ’ ένα remix του Χρήστου. Ο γνωστός Έλληνας Dj/producer Christos Fourkis λατρεύεται από τους ακροατές και το κοινό για τις φοβερές παραγωγές του και τις όμορφες μελωδίες του που σε ταξιδεύουν.
Beat-Town: Διαβάζοντας τα social profiles σου, πρόσεξα ότι ασχολείσαι με τη μουσική πάνω από 20 χρόνια. Πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε που ξεκίνησες στην ηλεκτρονική μουσική?
Christos Fourkis: Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συνέντευξη αυτή. Όντως ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τη μουσική αλλά συγκεκριμένα με την ηλεκτρονική όπου ανέφερες παραπάνω ασχολούμαι περίπου τα τελευταία 10 χρόνια. Τα πράγματα από τότε μέχρι και σήμερα πιστεύω έχουν βελτιωθεί κατά πολύ τόσο όσον αφορά τον εξοπλισμό για την μουσική παραγωγή όσο και για τη διαφήμιση του κάθε μουσικού/Dj. Σε αυτή την βελτίωση έχει παίξει σημαντικό ρόλο η τεχνολογία και μέσα από αυτή ανακαλύπτεις καινούργιους ήχους και γενικά δημιουργούνται νέα ακούσματα.
BT: Πώς σου ήρθε να ξεκινήσεις με το Djing και τις παραγωγές?
C.F.: Με το Djing ξεκίνησα εντελώς τυχαία. Αρχικά έπαιζα σε διάφορα μαγαζιά κυρίως για βιοποριστικούς λόγους και σταδιακά άρχισα να ψάχνομαι με διάφορα είδη μουσικής. Αυτή μου η ενασχόληση με τη μουσική με οδήγησε στο να πειραματιστώ με δικές μου μουσικές ικανότητες και στο να αποκτήσω ένα δικό μου τρόπο παραγωγής που από τότε μέχρι και σήμερα ακολουθώ, το οποίο είναι οι μελωδίες.
BT: Φαντάζομαι ότι κι εσύ πρόσεξες ότι το 2010 υπήρξε μία μεγάλη αναγνώριση από τα mainstream Μέσα για αρκετούς Έλληνες Djs και Dance/House μουσικούς. Κατά την άποψή σου άργησε να γίνει αυτό?
C.F.: Κατά τη γνώμη μου αρκετοί από τους μουσικούς παραγωγούς της Ελλάδος όντως φιγουράρισαν δίπλα σε ονόματα διεθνούς φήμης, σε πολλά charts και υπήρχε μια αναγνωσιμότητα για την ελληνική ηλεκτρονική μουσική. Άργησε πιστεύω να γίνει αυτό αλλά όπως λέει και η παροιμία “κάλιο αργά παρά ποτέ”.
BT: Ποιους παραγωγούς και ποια κομμάτια ξεχώρισες φέτος από τους Έλληνες δημιουργούς?
C.F.: Μέρα παρά μέρα ανακαλύπτω καινούργιους Έλληνες μουσικούς παραγωγούς που μου αρέσουν και έχω ξεχωρίσει κομμάτια τους. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποιους συγκεκριμένα γιατί δεν μου αρέσει να διακρίνω.
BT: Το «Saduri (Remix)» ήταν ένα εξαιρετικό κομμάτι το οποίο προσωπικά το απόλαυσα αρκετά φέτος. Τι κρύβεται πίσω από τον ήχο του?
C.F.: Το κομμάτι «Saduri» όντως είχε τεράστια απήχηση απ τον κόσμο, παίχτηκε πάρα πολύ σε ραδιόφωνα,barclubs …Το «Saduri» (όργανο) το βρήκα τυχαία στο Youtube, το οποίο ανήκει στον Μάριο Παπαδέα σαντουρίστας, μου άρεσε όταν το άκουσα και πήρα την πρωτοβουλία να κάνω αυτή την διασκευh
BT: Μίλησέ μας λίγο για το 2011. Ετοιμάζεις νέο υλικό ή κάποια συνεργασία?
C.F.: Κάποιοι με αποκαλούν «music machine» για το λόγο ότι γράφω συνέχεια νέα κομμάτια…. Ετοιμάζω το 3ο μου Album, το οποίο κύριο συστατικό θα είναι φυσικά η μελωδία. Πολλά remixes και κάποιες καινούργιες συνεργασίες με μουσικούς παραγωγούς από Ibiza και όχι μόνο..
BT: Πού μπορεί να σε απολαύσει ο κόσμος?
C.F.: Κατά κύριο λόγο προτιμώ να ασχολούμαι με την μουσική παραγωγή και όχι τόσο με το Djing. Δεν παίζω κάπου συγκεκριμένα και οι εμφανίσεις μου είναι σπάνιες και όταν επιθυμώ να παίξω μουσική μόνο τότε κάνω κάποιο event.
BT: Ανήκεις στους «αυτοδίδακτους» μουσικούς της εποχής μας. Πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο? Τι θα συμβούλευες σε κάποιον που θέλει να αρχίσει κάτι σ’ αυτή την κατεύθυνση?
C.F.: Όντως είμαι «αυτοδίδακτος» δεν έχω πάει σε κάποια σχολή και ότι έχω μάθει από την ημέρα που ξεκίνησα έως σήμερα το έχω καταφέρει μόνος μου χωρίς καμία βοήθεια. Αν έχεις θέληση δεν είναι δύσκολο αλλά δεν παύει να το κάνει και εύκολο. Όποιος πραγματικά το θέλει και γουστάρει αυτό που κάνει τότε “Go on” είναι η συμβουλή μου και τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.
BT: Έχεις κάποιον συγκεκριμένο ή κρυφό στόχο όσον αφορά την μουσική που κάνεις? Κάτι που θέλεις να πετύχεις?
C.F.: Κάποτε όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω μουσική ήταν αρχικά η αναγνώριση από τον κόσμο όπως και η επιθυμία κάθε νέου μουσικού παραγωγού να έχει απήχηση η δουλειά του σε αυτό που κάνει. Κάτι που θέλω να πετύχω?…Ποτέ δεν είχα φανταστεί το όνομα μου σε συλλογές όπως: Ministry Of SoundBuddha Bar,Unicef και σε πολλά compilation από Ibiza. Άρα κάποιοι στόχοι μου πραγματοποιήθηκαν χωρίς να το έχω επιδιώξει από μόνος μου απλά μου «χτυπήσανε την πόρτα». Επόμενος στόχος είναι να συνεχίσω να γράφω τη μουσική μου και που ξέρεις ίσως ξαναχτυπήσει η πόρτα μου.
BT: Όταν τελειώνεις μ’ ένα καινούργιο κομμάτι ή ένα remix, συνηθίζεις να το δείχνεις σε κάποιο συγκεκριμένο άτομο πριν το παίξεις live ή το βγάλεις προς τα έξω?
C.F.: E ναι…. υπάρχουν κάποια δικά μου άτομα όπου παίρνω τη γνώμη τους, τους συμβουλεύομαι και αφού συμφωνήσουμε ολοκληρώνω το κομμάτι.
BT: Πώς ενημερώνεσαι για τα μουσικά δρώμενα των ημερών? Παρακολουθείς τα τηλεοπτικά μουσικά κανάλια, ψάχνεσαι σε ιστοσελίδες ή μήπως ακούς κάποιους συγκεκριμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς?
C.F.: Όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν πολλά sites στο internet όπου μπορείς να ενημερωθείς και να αγοράσεις μουσική. Προτιμώ να μαθαίνω για τις μουσικές εξελίξεις από το διαδίκτυο και διάφορους ραδιοφωνικούς σταθμούς.
BT: Έχει πάρει το μάτι μου το όνομά σου σε ραδιοφωνικές συχνότητες. Έχεις κάποια εκπομπή ή ετοιμάζεις κάποια radio shows όπου θα μπορέσουμε να ακούσουμε τα sets σου?
C.F.: Έχω πολλά ραδιοφωνικά shows όπου μπορείτε να ακούτε dj set μου όπως στο Danceradio (GR) εβδομαδιαία, Tribalmixes (Washington) μηνιαία, Storm Radio (Corfu) εβδομαδιαία και κάποιες φορές παίζωlive σε τοπικό radio της πόλης μου.
BT: Πέρα από την μουσική, με τι άλλο σου αρέσει ν’ ασχολείσαι στον ελεύθερό σου χρόνο?
C.F.: Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με την μουσική. Γενικά δεν θεωρώ την μουσική επάγγελμά μου και το βλέπω σαν χόμπι μου. Πέρα απ τη μουσική ασχολούμαι με μια οικογενειακή μας επιχείρηση όπου περνάω το περισσότερο χρόνο μου.
BT: Πώς τα βλέπεις τα πράγματα στην Ελλάδα γενικότερα, με όλες τις οικονομικές- και όχι μόνο- δυσκολίες που παρουσιάζονται το τελευταίο διάστημα?
C.F.: Τον τελευταίο καιρό αναμφισβήτητα έχει παρατηρηθεί μια πτώση σε όλους τους τομείς απλά σαν Χρήστος δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να κρίνω την κατάσταση ας το κάνουν οι ειδικοί.
BT: Εύχομαι το 2011 να σου φέρει ότι επιθυμείς. Θα’ θελες να μεταφέρεις κάτι και στους αναγνώστες τουBeat-Town?
C.F.: Ευχαριστώ για τις ευχές σας. Εύχομαι και εγώ τα καλύτερα σε όλους τους τομείς και θα ήθελα να μεταφέρω στους αναγνώστες του Beat-Town ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη τους και HaveFun!!!
.
Για επικοινωνία και πληροφορίες γύρω από τον Christo Fourki:
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου